نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس

  • کد خبر: ۲۱۹۹۷۳
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس
​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی قاسم پور در این‌باره گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حین گشت زنی در خیابان ترکمنستان تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین که چهره‌های نامتعارفی داشتند مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. متهمان درحال زاغ زنی منازل مسکونی اطراف بودند که با مشاهده ماموران به طرز خطرناکی  از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر و طرح مهار اجرا کردند، گفت:‌ متهمان بدون توجه به دستورات پلیسی، به فرار ادامه داده و طی تعقیب و گریز انجام شده توسط ماموران پلیس، نهایتا با اجرای طرح مهار موتور سیکلت متهمان متوقف و هر دو موتوسوار دستگیر شدند.

اعتراف سارقان به ۲۰ فقره سرقت مشابه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی، گفت: ماموران در مقر انتظامی اقدام به بازرسی از دو متهم کردند که در جریان آن هشت رشته گردنبند طلا، سه عدد انگشتر، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات از جنس طلا از این افراد کشف شد. همچنین آنان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این دو نفر جزو سارقان حرفه‌ای منزل هستند.

وی با بیان اینکه برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تمام مالباختگان و دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در دستورکار قرار دارد. 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->